Rippikoulu 2022

Uusi rippikoulukausi 2022 alkaa! Ilmoittautuminen rippikouluun on alkanut.

Keltaisella pohjalla teksti: Ripari 2022, rippikouluun ilmoittautuminen on alkanut. Katso ohjeet kotisivult...

Vuoden 2022 rippikouluuun ilmoittautuminen on alkanut. Lokakuun alussa pidettiin infotilaisuus yläkoululla. Rippikouluikäiset seurakunnan jäsenet ovat saaneet kotiin myös kirjeen, josta löytyy tietoa ja ilmoittautumisohjeet.

Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisesti seurakunnan kotisivulla osoitteessa www.kannuksenseurakunta.fi. Rippikoululaisen on hyvä täyttää lomake yhdessä vanhemman tai huoltajan kanssa.

Tarjolla on kolme oman seurakunnan ryhmää: R1 Päiväripari, R2 Ripari Jylhä, R3 Ripari Ruona sekä R4 Herätysliikkeen tai järjestön rippileiri.

Tarjolla on myös Aikuisrippikoulu (R5), johon ilmoittautudutaan samalla lomakkeella.

LIsätietoja voi kysyä Anne Vihannalta p. 044 2824513 tai anne.vihanta@evl.fi.

2021-10-08 22:15:26.0