Metsäkirkko

Metsäkirkko.

Poleenharju, 69100 Kannus

Metsäkirkko on vuonna 2008 rakennettu pieni hirsirakennus Poleenharjulla. Metsäkirkon vieressä on seurakunnan vapaaehtoisesti suojelema metsäpalsta. Metsäkirkon sisätiloissa on tulisija sekä istumapaikkoja noin 30 hengelle. Lämmitystä ei ole. Ulkona ei ole nuotiopaikkaa, joten nuotion tekeminen on kiellettyä.

Metsäkirkko on vapaasti retkeilijöiden käytössä, ja ovet ovat aina auki. Liiterissä on puita. Jokainen vie omat roskat pois ja siivoaa Metsäkirkon lähtiessään.

Metsäkirkolle pääsee autolla. Matkaa on Kannuksen keskustasta noin 8 km. Myös maastopyöräreitti ja hiihtolatu vievät Kitinkankaan vapaa-aikakeskukselta Metsäkirkolle. Tällöin matkaa tulee noin 4 km. Tarkista oikea reitti reittikartasta! Ajo-ohjeita Metsäkirkolle voi kysyä kirkkoherranvirastosta tai seurakunnan työntekijöiltä.

Esteetön kulku Esteetön kulku

Seurat