Ruoka-apua

ke 27.3. klo 18.00 – to 28.3. klo 18.10

Seurakuntatalo

Kauppojen ja koulun hävikkiruokaa valmiiksi kassitettuna. Huomaa poikkeuksellinen päivä ja aika!

Ruoka-apuna jaetaan kauppojen ja koulun hävikkiruokaa valmiiksi kassitettuna. Osa ruuasta on pakastettua. Kassien jako tapahtuu seurakuntatalon aulassa. Sisään voi tulla odottamaan klo 17.45. Jako on ohi muutamassa minuutissa, joten olethan paikalla klo 18.  Toivomme, että lapsia ei otettaisi ruoka-aputapahtumaan mukaan.

Ovella jaetaan arvotut vuoronumerot, joiden perustella kassit jaetaan. Kassin sisältöön ei voi itse vaikuttaa. Jokaiseen talouteen jaetaan yksi kassi. Jos kasseja jää, pidetään toinen kierros.

Ruoka-apua jaetaan joka torstai. Juhlapyhien aikaan voi olla muutoksia jakopäivissä tai aikatauluissa.

Ruoka-avussa tarvitaan lukuisia vapaaehtoisia. Otathan yhteyttä, jos voisit sitoutua noin kerran kuukaudessa tehtävään vapaaehtoistyöhön. Voit tulla vapaaehtoiseksi, vaikka tarvitsisit itsekin ruoka-apua. Lisätietoa diakoniatyöntekijältä.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Diakoniatyöntekijä