Nuoria pappilan puistossa.

Nuorten seurakunta

Yhdessäoloa, iloa, keskusteluja, hiljaisuutta, leikkiä, Raamattua, musiikkia, laulua, rukousta, lepoa, kasvua... Tätä kaikkea ja paljon muuta on nuorten seurakunta.  Osallistumme myös koko seurakunnan jumalanpalveluksiin sunnuntaisin klo 10. Tule mukaan!

Liity seuraamaan some-tilejämme kannuksenseurakunta Instagramissa ja Kannuksen seurakunta Facebookissa, niin pysyt ajan tasalla!

Saa puhua

Tule juttelemaan iloista, murheista, kysymyksistä tai mistä vain! Elämästä ei tarvitse selviytyä yksin. Seurakunnan työntekijöiden kanssa voit keskustella luottamuksellisesti juuri niistä asioista, jotka sinua kiinnostavat tai vaivaavat.

Nuorisotiimi

Nuorisotiimi on joukko nuoria, jotka suunnittelevat ja toteuttavat nuorten juttuja yhdessä työntekijöiden kanssa. Haluatko mukaan tiimiin? Ota rohkeasti yhteyttä Anneen tai Elinaan!

Nuortenillat

Nuortenilta kokoaa yhteen yläkoululaiset ja opiskelijat joka torstai-ilta. Nuorisotila Kuluman ovet ovat auki klo 18-20. Nuortenillassa ovat mukana isostoiminnan nuoret, jotka kehittelevät meille yhteistä tekemistä. Yhteisen hetken jälkeen syödään iltapalaa. Iltapalan jälkeen on aikaa jutella, pelailla tai vain olla. Nuortenillassa on aina mukana turvallinen aikuinen.

Koulukahvila

Keskiviikkoisin ruokavälkällä klo 11-12 on tarjolla kahvia, keksiä ja karkkia Juhani Vuorisen koulun aulassa. Hinnat eivät päätä huimaa, sillä kahvi maksaa 20 senttiä ja keksi tai karkki 10 senttiä. Kahvilaa pyörittää nuorisotyönohjaaja Elina, jolta kuulet samalla viikon menovinkit. Jos sinulla on jotain mielen päällä, koulukahvilassa voit vaikkapa sopia Elinan kanssa tapaamisen.

Kolme nuorta naista hymysuin ja kaulakkain Kannuksen kirkossa.

6/7 Iltapäivä

Keskiviikkoisin klo 14.30-17 on kutosten ja seiskojen oma iltapäivä Kulumassa. Kulumaan saa tulla suoraan koulusta tai kodin kautta. Tarjolla yhdessäoloa, pelailua, välipalaa ja läksyjäkin saa porukalla tehdä. Paikalla nuorisotyönohjaaja Elina Yli-Jylhä.

Lehtori
Valtakatu 20
69100 Kannus

Kasvatustyöstä vastaava teologi

Nuorisotyönohjaaja
Valtakatu 20
69100 Kannus

lomalla 26.-28.2.

Tapahtumat ja leirit

Käymme yhdessä vierailuilla naapuriseurakuntien tapahtumissa ja pohjoismaiden suurimmilla nuorten Maata näkyvissä -festareilla Turussa.