Uudet kokoontumisrajoitukset 1.2.2022-20.02.2022

Rajoitukset eivät koske uskonnonharjoitusta eli jumalanpalveluksia, kirkollisia toimituksia ja diakonia-, lapsi- ja nuorisotyötä.

Yleisötilaisuuksien osallistujamäärä on AVI:n päätöksellä rajoitettu sisätiloissa 10:een henkilöön. Määräys on voimassa 20.2.2022 saakka.

RAJOITUS EI KOSKE USKONNONHARJOITUSTA eli jumalanpalveluksia, kirkollisia toimituksia ja diakonia-, lapsi- ja nuorisotyön kokoontumisia. Näihin tilanteisiin voidaan Oulun tuomiokapitulin ohjeen mukaisesti ottaa enintään 1/2 tilaan normaalisti mahtuvasta väkimäärästä. Jumalanpalveluksiin kirkkoon mahtuu siis 425 henkilöä ja Mikaelinkappelille hautaansiunaustilaisuuksiin 150 henkilöä. Diakonia-, musiikki-, lapsi- ja nuorisotyön tilaisuuksien väkimäärä riippuu kulloinkin käytettävissä olevasta tilasta, ja ne tiedotetaan erikseen.

VAHVA MASKISUOSITUS on voimassa kaikissa tilaisuuksissa ja se koskee kaikkia rokotussuojan tasosta riippumatta.

2021-12-29 12:11:00.0