Maija Niemelä valittiin lastenohjaajaksi

Riitta Pihlajakangas jää eläkkeelle, uutena lastenohjaajana aloittaa Maija Niemelä.

kuvassa uusi lastenohjaaja Maija Niemelä

uusi lastenohjaaja Maija Niemelä

Kannuksen seurakunta saa elokuussa uuden lastenohjaajan, kun Riitta Pihlajakangas jää kesällä eläkkeelle. Kirkkoneuvosto valitsi kokouksessaan 17.5. lastenohjaajan toimeen Maija Niemelän Lempäälästä. Maijan sukujuuret juontavat Lohtajalle, jossa hän on itsekin asunut - Maija on siis paluumuuttaja.

Lastenohjaajan työ on monipuolista lapsi- ja perhetyötä. Tehtäviin kuuluvat mm. päiväkerhot, perhekerho, perhekirkot ja erilaiset tapahtumat sekä yhteistyö kaupungin varhaiskasvatuksen, koulujen ja järjestöjen kanssa. Lastenohjaaja toimii osana kasvatustyön tiimiä, johon lastenohjaajien lisäksi kuuluvat nuorisotyönohjaaja ja seurakuntalehtori.

Tervetuloa, Maija & perhe!

2021-05-19 16:39:43.0