Hääyö-tapahtuma Kannuksen kirkossa 22.11.2022

Oletko haaveillut kirkollisesta vihkimisestä? Ovatko kustannukset ja järjestelyt tuntuneet haastavilta?

Vihkimisen voi toteuttaa myös pienillä kustannuksilla ja järjestelyillä.

Kannuksen seurakunta tarjoaa mahdollisuuden tulla vihityksi kirkolliseen avioliittoon Kannuksen kirkossa pienillä ennakkovalmisteluilla. Kannuksen kirkossa järjestetään 22.11.2022 vihkitoimituksia tunnin välein alkaen klo 18-23.

Kannuksen kirkko

Kannuksen kirkko sisältä

Kannuksen seurakunta tarjoaa mahdollisuuden tulla vihityksi kirkolliseen avioliittoon Kannuksen kirkossa pienillä ennakkovalmisteluilla. Kannuksen kirkossa järjestetään vihkitoimituksia tunnin välein alkaen klo 18, klo 23 saakka. Vihkivä pappi käy vihkiparin kanssa keskustelun tuntia ennen vihkimistä.

Vihkimisiin on ennakkoilmoittautuminen 21.11.2022 klo 12 mennessä Kannuksen seurakunnan kirkkoherranvirastoon.

Vihkimisissä on mukana kanttori. Häämusiikin voi valita etukäteen julkaistavasta listasta. Myös mahdollisen virsitoiveen voi valita listalta.

Vihittävä pari voi kutsua kirkkoon varaamalleen ajalle vieraita. Seurakunta tarjoaa kakkukahvit 6 henkilölle.

Avioliiton esteiden tutkinta on pyydettävä viimeistään viikkoa ennen vihkipäivää eli viimeistään 15.11.2022.

Esteiden tutkinta voidaan tehdä ev.lut.kirkon asiointipalvelunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta, asioimalla kotiseurakunnassa tai seurakunnan aluerekisterissä tai lähettämällä pyynnön esteiden tutkinnasta postitseLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Ilman esteiden tutkintaa avioliittoon vihkiminen ei ole mahdollista.

Jos toinen puolisoista on ulkomaalainen, on esteiden tutkintaan varattava enemmän aikaa.

Kannuksen seurakunnan yhteystiedot:

Info ja asiointi - Kannuksen seurakunta