Painaako jokin asia mieltäsi? Haluaisitko jutella?

Jokaisen elämässä on myös vaikeita asioita: surua, ahdistusta, sairautta, parisuhdehuolia, yksinäisyyttä... Joskus asioista on vaikea puhua omien läheisten kanssa. Voi olla myös niin, ettei läheisiä ole. Seurakunnan työntekijöiden kanssa voit keskustella luottamuksellisesti elämän kipeimmistäkin asioista. Voimme myös yhdessä miettiä, mistä saisit apua. Kenenkään ei tarvitse jaksaa yksin. Keskustelu luotettavan henkilön kanssa helpottaa. Olemme täällä sinua varten!

Kotiehtoollinen

Silloin kun ei ole mahdollista päästä kirkkoon, voi pyytää ehtoollista kotiin. Ehtoollisaineet siunataan seurakunnan yhteisessä messussa, ja pappi, lehtori tai diakoniatyöntekijä jakaa ehtoollisen kotona. Kotiehtoollista voi kysyä kirkkoherranvirastosta.